"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

Sött

Publicerad 2013-06-13 21:08:49 i

Ni vet såna där dagar då man på kvällen tänker "vad har jag egentigen gjort idag?" och kommer fram till att man i stort sett inte åstadkommit någonting. Jag är expert på såna dagar. Allt eller inget. 
Men detta har jag i alla fall åstadkommit de senaste dagarna.
Ikväll kokade jag ihop en kompott på lite bär från frysen. Krusbär, svarta vinbär och lite tranbär. Tänkte att det kunde vara bra att ha.
 
Syskonen hade kalas i söndags och jag fick baka tårta, Yeij! Det blev choklad- och pecannötsmarängbotten med grädd- och vaniljkvargfyllning samt färska jordgubbar. Gott!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela