"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

Det känns som om det inte finns någon mall för mig

Publicerad 2008-12-29 19:16:56 i Allmänt,

Jag blir lite irriterad på mig själv då jag sover så länge på morgnarna. Halv ett. Då stiger jag upp efter att ha dragit mig i en timme. Snart får jag skavsår. Men då tänker jag på hur tidigt jag måste stiga upp en stor del av året. Då känns det liksom lite bättre. Försvarsmekanism.
Men imorgon. Då måste jag stiga upp senast åtta om jag ska hinna med bilen ut i vida världen.
Jonas och Frida har fått varsin dvd till julklapp. Jonas heter Kung Fu Panda och Fridas Wall E. Båda två är riktigt  roliga. Alltså man kan se på dem flera gånger. Frida fick ABBA singstar så de låtarna snurrar i mitt huvud ständigt och jämt.



Störst av dem är kärlek
och den följs av hopp och tro
Den tänder ljus i mörkret
och i ljuset får vi ro                               
-Nordman


Nu drar jag. Fridfullt, inspirerande, livsförvandlande, nytt år hoppas jag att du får.Carl Larsson vinter
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela