"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

Livet är som ett akvarie 2

Publicerad 2008-12-07 17:08:10 i Allmänt,

Akvariet i skolan har jag tagit till mitt hjärta. Jag älskar alla de små fiskarna. Förut brydde jag mig inte så mycket. Men nu. Aldrig att jag tänker lämna dem till sitt öde. Vi har köpt nya också.
Julfest i Sion i fredags. Vilket ös. och vi såg så coola ut. Men före var jag på Andreas studentfest. Tack tack.
På självständighetsdagen var vi enligt traditionen hos mommo och moffa och bakade pepparkakor. Vi såg också på balen i TV. Jag ska också vara med där någon gång.
Jag har nyss upptäckt serien friends. Efter att sett på typ tio avsnitt i rad så blev jag förtjust. Det känns extra bra då man ser på det från nittiotalet. Nostalgi. att se det på natten tror jag hade visst inflytande på känslan.
Men de här två kvällarna har blivit riktigt sena. Men vad gör det.  Imorgon tar vi nya tag.
En ny dag med nya möjligheter!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela