"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

Men du.

Publicerad 2008-12-01 17:45:38 i Allmänt,

Jag måste säga att jag är förvirrad. Alla tankar bara snurrar runt och jag vet inte vad. Så stannar tankarna och jag blir riktigt störd. Mest på mig själv. Idag på psykologi skulle vi fylla i vissa påståenden som stämde om våra tankar.  "Är det något fel på mig" Svar: Jag har tänkt så tusen gånger idag. För jag är en person som ältar saker tills jag inte vet nåt längre.  att tänka eller inte tänka det är frågan.
Jag måste säga att igår var den konstigaste dagen i mitt liv. Helt knäpp. 
Idag också. Sorg.
Men sorgen ska inte vara bestående.

Han har kallat er från mörkret till sitt underbara ljus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela