"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

Perfect love

Publicerad 2008-12-16 20:43:27 i Allmänt,

Jag drar in friska andetag. Det riktigt fyller mina lungor med glädje och tacksamhet. Nuförtiden spenderar jag mycket tid med att titta mig omkring. Så där så ingen märker. Jag hoppas det. Ah, världen är ändå vacker. Nästan för vacker ibland.
Bara tre skoldagar kvar. Sedan ska jag relax och take it easy. Innan vi kastar oss in i bilen på väg mot Ekenäs. MVV. Jag har en person jag skulle vilja träffa där. Han kallas P-O. Han borde vara nästan sjuttio år. Mer än vad jag fattat så har han påverkat min barndom. Mitt hjärta längtar verkligen att få se honom igen, det var kanske 8 år sedan sist. Då jag var liten så sade dom att han bodde i Ekenäs. Jag hoppas hoppas att han finns där då jag är där. Fin man.

Idag hade jag roligt. alltså riktigt från mitt hjärta. Jag och Fia spelade finns i sjön i skolan. Jag var bra. sen kom Emelie med. Vi gjorde något tillsammans och det lyfte upp mig.

På lördag ska jag läsa julevangeliet i kyrkan. för min skola. de har inget val, jag är bra. vi tänkt om jag sku ha en dans sedan också =). Jag skulle klämma in ett "let´s have a church" i slutet också. Ja, varför sku man inte göra sådana saker.

Ett hjärligt skratt till dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela