"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

Tid

Publicerad 2008-12-27 22:54:28 i Allmänt,

När man har jullov så har man ingen uppfatning om tiden. Inte jag. Det kan få vara vilken dag som helst och vilken tid som helst. En vecka ha man fått ta det lugnt nu.  Vårt hus har just blivit lite midre fullt.  Alla ungdomar for hem. Tack för att ni kom ska jag då säga. Roligt.  Men det som gjorde det var då jag och Jossan gick till V.H. Alltså det var riktigt nervöst först men sedan var det lugnt. Jag kände ingen pinsamhet.  ... 

Julen i år har varit helt bra. Jag fick riktigt praktiska julklappar. Mest stolt är jag över tvåvåningsfatet som är min moffas mammas. Ja så kniven också. Tack tack.

Nu väntar jag på MVV men det är bra att det är några dagar kvar till det ännu.

Förresten jag glömde nämna min bok om ryssar som jag fick. Vilken skatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela