"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

Det finns en stig uti min skog

Publicerad 2008-11-23 13:21:43 i Allmänt,

En fantastisk helg. Så full av glädje.
På fredag gick jag omkring på stan innan jag gick till Sion. Helt själv och det var uppbyggande. Jag såg en man på citymarket som handlade så mycket fazers choklad. Hela korgen full. Och så såg jag en som handlade jättemycket juice. Speciella sorter skulle det vara.  Jag var in till Allkristet och läste några stärkande ord. Jag skulle vilja vara osynlig ibland. Så jag skulle kunna se på människor så mycket jag ville. Följa efter dom. Hälsa på.
Elins kalas. Uppbyggande även det. Alla har sina speciella personligheter. Alla  är inspirerande.Jag måste säga att jag hade väldigt roligt. Åååh. Ett tag när jag satt och såg på alla så tänkte jag att vi är nog galna. Om tjugo år ska vi minnas det. För vi levde på sjuttiotalet.  Och vilken bra avslutning. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela