"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

en riktig snygging.

Publicerad 2008-11-04 17:07:21 i Allmänt,

Mitt rellaprov har skitit sig totalt. Svarade helt fel. Men jag är glad ändå. Faktiskt riktigt glad.  Jag ska på kalas imorgon. yippie yippie jeejee. Kalas är kul. fast inte släktkalas, bara ibland. Nu på senaste tiden har det blivit roligare men då jag var typ femton. Inte kul. haha då jag var femton. Jag var nog någon annan då.
Mina vänner börjar gå i bilskola nu.  Fantastiskt. Man kan låtsas att man är riktigt inne i det själv. Fast jag vet inte om jag ska gå i bilskola eller hemma. På nåt sätt så känns det som om det skulle vara så inspirerande på bilskola. Jag tror jag sku träffa en riktig snygging där. Näää men någon crazy. För jag har tänkt att vad skulle världen vara utan alla som är galna. Galna på ett bra sätt. Fy, vad färglöst det skulle bli. Jag är galen. Folk brukar säga att jag är det ibland. Att jag är knäpp och skulle passa som filosofilärare. Mhm.

Hej då nu ska jag ut i världen och vara ännu galnare!

(jaja)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela