"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

Gläd er.

Publicerad 2008-11-01 12:07:56 i Allmänt,

jag blir så berörd av så många saker. Min själ gråter när jag ser vissa människor. Men inte på ett sorligt sätt. På ett positivt sätt. Som när en som jobbar på loppis ler emot mig men bara med ögonen. vackra ögon. och när man går i citymarket. Alla människor som ser på en.  när svaga människor får lysa. Aaaahlaalla. Man kan vara glad en hel dag bara att få se en människas blick i en sekund. att nudda i någons armbåge. Och när en städerska är så ofantligt snäll att man skulle kunna fråga henne om man fick krama henne.
mitt hjärta suckar av glädje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela