"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

Herätä sun kaveri!!

Publicerad 2008-11-03 19:15:55 i Allmänt,

Idag var jag och Emelie till simhallen. Som alltid på måndagseftermiddagarna. Men idag hände något drastiskt. jag föreslog nämligen att vi skulle se vem av oss som kunde hålla andan längst under vattnet. efter lite besvär så for jag under vattenytan. Jag trodde Emelie också gjorde det men efter en stund pickade hon i mig så jag var tvungen att titta upp. Då såg jag en man som ropade till oss på finska. Fast jag såg honom inte så bra för jag hade inte glasögonen men Emelie sade att han var i medelåldern. I alla fall hade mannen ropat till emelie när jag såg död ut i simbassängen: Herätä sun kaveri!
Hahaha emelie skrattade så hon nästan fick kramp och jag både skämdes och roades. det känns ju i alla fall tryggt att de som jobbar där håller koll på oss.

Vi såg på en film idag på religion 2. Först var den inte så bra. Sliskig. Det var om en katolsk präst som var homosexuell. Men ändå efter ett tag var jag så inne i filmen. Jag fällde nog en tår på slutet. The priest hette den. Kan nog se den igen. men har inget emot att spola förbi vissa delar.

Kommentarer

Postat av: Iddoboy

Publicerad 2008-11-04 13:38:05

HAHA! Fyyyy va naaaajs! :D Denna dag vi hava scout me fårens pälsen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela