"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

Jul i vårt hus.

Publicerad 2008-11-30 15:04:52 i Allmänt,

Igår var jag på klassfest. Sant. Men jag kan inte bestämma min känsla kring den.  Annars så har jag haft en riktigt fin helg. Sion i fredags.  Mmm jag tyckte om det. Jag och Elin va på stan före. ooohoo. jag skrattade.  Ja och i sion blev jag riktigt glad också. Det är roligt att nån diggar mina lockar.
Idag hade vi scoutavslutning. Vackert. Rörande. Glädjande. Alla människor som finns runt om mig. Som gör mitt liv till vad det är.

I am not forgotten.

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2008-11-30 18:22:23

Malin, face it, alla diggar dina lockar. Dom e så coola.. å snygga. Du sku passar så bra, de e kanske därför du blev skapad på det viset du är. Och det är fantastiskt!



Have a nice day, my friend.

Postat av: Malin

Publicerad 2008-12-01 12:51:35

Ja ja tror no ja vet de innerst inne. Jag e lite konsti=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela