"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

Ljusglimtar

Publicerad 2008-11-10 19:15:35 i Allmänt,

Det händer så mycket i mitt liv just nu. Jag flyger hit och dit. Pratar med den och den. Gör det och det och lär mig massor. Jag samlar erfarenheter inför det som kommer.  Och det känns så roligt. spännande. Vad ska jag få göra imorgon? Vad ska jag lära mig? Vem får jag hjälpa?
T.ex idag har jag lärt mig att om jag tänker äta grodlår så ska dom vara friterade inte kokta.

så var ju jag då till "Stamstadin"  i helg. Fina människor. Jag fick en ny syn. Tack. Nog var jag ganska galen också. Och igen så såg jag saker som fick mitt hjärta att gråta av lycka.

MIn vän Christina är i Schweitz. I fem dagar. Det känns som om jag inte sett henne på länge. Saknar henne. hon har det där lilla extra som sätter en guldkant på vardagen. Man skall inte ta saker för givet. Verkligen uppskatta de man har omkring sig.

Jag skulle vilja sätta upp ett youtube klipp men jag är så oteknisk att jag inte vet hur man gör. Min fammo kan sånt bättre än jag. Seriöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela