"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

Mat på stora fat.

Publicerad 2008-11-12 14:47:16 i Allmänt,

Vilken spännande värld det här med mat. Tur att man kan känna mättnad annars skulle jag äta ihjäl mig. Hemska saker.
Fast all mat är inte till min förtjusning. Inte aladåb. Oj fy jag kan inte beskriva hur fruktansvär det ser ut.  Nåja i alla fall så ska jag laga mat idag. Broilerpasta. Mmmm.
morötter
isbergssallad
lök
broilerstrimlor
pasta
creme fraiche
buljongtärning
vatten.

Jag står  i kiosken denna vecka och idag kom en och köpte bautamycket. Typ 50 svampar. plus en massa annat. Men han hade ju en hundraeurossedel så...
Om nån vill stöda tvåornas klassresa och äta kokosbollar eller godis så kom och köp av mig.(kostar sju € lådan)
Gott


English
breakfast. helt bra förutom korven

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2008-11-12 15:12:12

Ja vill no kanske ha en låda.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela