"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

Simma lugnt

Publicerad 2008-11-24 20:51:08 i Allmänt,

Idag när jag cyklade till busshållplatsen så strittade jag. Men det gick riktigt i slow motion. Jag låg mitt på vägen och det var så roligt för jag satt fast. Jag tog i allt vad jag orkade och kastade av mig cykeln. Svårt var det att stiga upp också. Om jag skule ha sett mig själv skulle jag ha skrattat. jag tror ingen såg mig. Synd för dom.
jag var till tandläkaren idag också. de skulle såga av ett järnspröt och då råkade det fara ner mot halsen. Då var de tvugna att trycka ner den där som suger upp allt ner ihalsen och jag fick lite kräkreflexer. Sån dramatik är jag med om vid mina tandläkarbesök. allt gick dock bra. Jag tycker att det är bra att det finns tandläkare och de gör faktiskt vad de kan. De är ju människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela