"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

Söndag.

Publicerad 2008-11-16 13:27:09 i Allmänt,

Söndagar är oftast sköna. De är inte som fredagar och lördagar.  Jag ska alltid vara lugn på söndag. Jaa, de fridfullaste minnen man har är på söndagar.
Igår var jag lite sjuk. Även jag har drabbats av förkylning, men inte så farligt. För om man bestämmer sig för att inte bli sjuk så blir man inte. Jag var ute och gick i skogen i går förmiddag. Så vackert. Människor som aldrig upplever naturen tycker jag synd om.
Jag såg just på repris av Idol. Förlåt men varför tycker juryn om Johan P så mycket? Han är säkert bra men inte behaglig att lyssna på då han sjunger.  Nää.
Men har du sett dansbandskampen då? Jag ser snuttar ibland för att han där programledaren är så snygg. och snäll. Vad heter han nu då? Gabriel?

Jag ska på klassfest jag. Jag. Jag ska vara ett ljus jag. I mörkret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela