"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

Väntan

Publicerad 2008-11-06 17:26:19 i Allmänt,

Imorgon bär det av till Helsingfors. Jag ser riktigt fram emot det. Det var två år sedan jag var på Action tror jag. Jag ska lära mig så mycket. Och bara vara öppen. och Fri. så länge jag lever.

Kalas igår. Oj så roligt jag hade. Många människor som log emot mig. Så fick man ju meta också. Blåval. Jag fick ett radband av russin. Många åt av det. Men jag blev lite avundsjuk på Emelie. Hon fick en fin tröja som var lila. 
fia fyller 18 år idag. Jag vill säga några ord.
Gratulerar min vän, du är viktig för mig.

Jag har prov imorgon. Men jag har annat att göra.
där satt den.

Kommentarer

Postat av: Fia

Publicerad 2008-11-06 22:13:02

Det var mest ett nyttigt godishalsband. Tack

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela