"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

Detta

Publicerad 2008-09-28 19:36:45 i Allmänt,


Ja, detta är då en blogg. Min egen. jag tycker det känns befriande att skriva. För det är ju roligt.
Idag har jag varit på gudstjänst till baptistförsamlingen.  Med min vän Christina. Vi har ett Projekt ser ni.
Nå, ialla fall när det var slut så sprang vi genom centrum. Det blåste och vi såg nästan ingen människa och vi mindes olika saker vi varit med om.
Jag har varit till det nya Piffi kaakamånga gånger nu. Kanske fjorton. För det mesta på mina håltimmar. Det är så roligt att gå i matbutiker, speciellt i citymarket  också. där har dom chokladplattor som man kan vinna 5000 euro i. Fnys.
Idag har min syster varit på barnkalas. Tänk vilka tider det var när man fick gå på barnkalas. på riktigt alltså. Speciellt Emmas, för hon hade häftiga tårtor. jag minns då jag hade ett. Jag låste in mig själv i mitt rum med endast en annan gäst och resten fick inte vara med. taskigt. Fy vad pinsamt för min mamma. jag börjar nästan gråta då jag tänker på det.
Frid

Kommentarer

Postat av: Fia

Publicerad 2008-09-29 08:14:31

ojdå. fast du nästan gråter skrattar ja ändå. haha. fö de va no lustigt, tänk dig liksom.

Postat av: anonym

Publicerad 2008-10-12 21:16:44

bilden från helvetinjärvi?

Postat av: Malin

Publicerad 2008-10-13 19:03:03

Tror de

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela