"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

Jag minns att jag sprang

Publicerad 2008-09-30 20:13:00 i Allmänt,

Hösten har kommit. oj, så spännande då. Men faktiskt så är det. Denna hösten kommer att vara någonting nytt. Jag känner det i magen. Jag hänger bara med. Ibland blir jag utmanad, men ... det är vad som gör livet.
Den här perioden har jag fjorton timmar rella i veckan. Underbart. Min lärare är en sån inspirerare och så,  ja annars har jag saker att glädja mig över.
Men en sak. Snart far abina och dom kommer att lämna ett stort tomrum efter sig. Jag gläds inte.

Jag måste berätta om igår morse. Jag cyklade till busshållplatsen och det var så idylliskt. Där for jag sakta som en gammal tant genom stenmurarna. Solen bländade mig medans jag hörde på Nordmans Fri. Jag kände mig som om jag var med i en reklam för pensionssparande.


Kommentarer

Postat av: jeykey

Publicerad 2008-10-01 18:23:30

haha vilken känsla !!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela