"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

Andas in

Publicerad 2009-08-31 20:02:28 i Allmänt,

Helgernas helg.
Vilken tur att jag får göra saker som jag tycker om och känna människor som jag trivs med.
De fick sin fest till slut. Vilken fest! Jag har inte varit så nervös på länge som när de alla tre satt i soffan hos Elin och "operation kidnappning" skulle börja. Och inte trodde jag att festen skulle fortsätta hemma hos oss. Jonas och jag hade ju FF så det passade ypperligt. Klockan fyra var huset i alla fall tomt så vi gick och sova efter typ 1000 alla barnen vitser.






Min barndomsvän. Tyckte du skulle få den äran.



Inte ett enda foto från lördagen. Kanske det var bra. Så kan jag minnas  i mitt innersta.
Även om jag är kvar på samma ställe känns det som en ny tid.
Ah vad spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela