"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

Muonio

Publicerad 2009-08-09 11:24:57 i Allmänt,

Årets scoutläger var random.
Men riktigt roligt vissa stunder och riktigt hårt ibland.
Det är tungt att gå tre kilometer uppför med tio kilo på ryggen. Fast nästan värre att gå neråt. Men man blir stolt när man klarat det.
Det är intressant att man börjar uppskatta vissa saker när man är på scoutläger. Och jag ska säga dig att Gud visste vad han gjorde när han skapade världen. Så oändligt vackert. Och tänk att det är i Finland.

Nu väntar mitt sista år i Korsholms Gymnasium. Jag ser fram emot det som aldrig förr. Nu var det min tur då. Jag säger bara led mig!
                                                                                Vandring


Skapelse


Matin


Pallastunturi


The random Sills

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela