"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

As if I never existed.

Publicerad 2009-12-07 19:29:50 i Allmänt,

Nåja, så fick jag också se den. New moon. Jag och Elin drog till stan och när vi skulle inhandla lite smått och gott märkte vi att butiker är stängda. För det är lördagkväll. Men R-kioski kom och räddade oss lite.
Mmm det var en bra stämning på bion tyckte jag. Muumilimu och suffeli puffi. Filmen var ju nog helt bra. Men vi kom fram till att Twilight filmerna är ju väldigt töntiga. En sån film jag skulle skratta högt till om jag inte läst böckerna. Så jag förstår alla som tycker det är skräp. Det sku nästan kunna vara en lite high school musical feelis över det hela. Alla High school musical filmerna såg jag tillsammans med mina vänner. Jag minns när vi satt i missian på Idas födelsedag. Jag tror vi hade såna där beiga godisar som Benna tyckt mest om. Och glass kanske. Jåå, vi hade ju nå frysta saker också.

Nej hej och hå vad tiden går nu börjar ju halv åtta hos mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela