"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

Jag skriver alltid rubrik sist.

Publicerad 2009-12-25 22:26:24 i Allmänt,

Wohoo. Jag har gjort det igen. Idag steg jag upp kvart över ett. Jag försöker att inte ta det så hårt. Men det blir väl andra bullar nästa vecka. Jag hoppas vi får sova någonstans i alla fall. Polen here we come. Alltså jag vet inte alls vad jag skall förvänta mig. Egentligen är det ju lite vilt. Men jag kör hårt på sånt nuförtiden så kansstji itt e jäär naa.
Min jul var bra. som vanligt men ändå inte. Jag undrar var jag är nästa jul. Men seriöst, så ska jag aldrig ha mycket mat på mitt julbord. Helt på sant. (Mitt nya favvouttryck). Det är ju nästan lite jobbigt.

Det är skönt att ha julllov, men ack så snabbt det går. Den sjunde januari börjar jag min sista period i gymnasiet.
Och vårt julfestprogram. Det gick bra. Folk tyckte vi var jättebra. Jag vissta inte alls vad jag skulle förvänta mig före. Och vi hade två jätteinspirerande regissörer. Utan dem är det svårt. Helt på sant.

Men nu förbereder jag mig mentalt och fysiskt inför Polen. Tänk att jag reser dit två gånger inom åtta månader. Jag kom på just att man kanske ska packa också.
Hoppas vi syns snart. Life is not tedious.

Kommentarer

Postat av: Emelie S

Publicerad 2009-12-27 13:31:08

Det är så att man får vara stolt över alla talangfulla människor på vår årskurs.

Ni ska ha det helt superbra i Polen! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela