"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

Julannandag

Publicerad 2009-12-26 22:58:43 i Allmänt,

Idag var jag snäppet bättre än igår. Jag steg upp lite före tolv. Bra gjort. Jag låg och drog mig riktigt länge. Anledningen till att  jag kom mig upp var för att jag sku ut och gå med grannen. Det var elin. Jag tyckte det lät coolt med grannen. Då jag kom in kändes det som att käkbenen låst sig. Arma kallt.

Sandra var här ett par timmar ikväll. Jag tycker Polen känns klart. Men alltså vi ska till stan en sväng imorgon och försöka inhandla varsin radio. Man måste ha för att kunna höra på tolkningar. Allt sägs tydligen på polska. Jag fnyser. Om 30 000 människor samlas från många olika länder så talat man väl engelska?

Nu är som julen ganska över. Syskonen Rönn har fått Guitar Hero Rock Band så kanske det blir ett supergig snart.


Kommentarer

Postat av: Emelie S

Publicerad 2009-12-27 13:26:39

Ni ska ha de helt superbra i Polen. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela