"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

världen är full av kontraster

Publicerad 2009-12-05 15:03:53 i Allmänt,

Det blir så snabbt mörkt ute. Speciellt om man stiger upp pinsamt sent så tar det inte länge förrän mörkret faller och man bara åhå dit for den dagen typ.
Igår var en fantastisk dag.

Nu är flygbiljetterna till och från Polen bokade. Arma delfinbuss. Vilken diss. Så lätt om de sku ha farit dit. Men nu ser jag fra emot att se Gdansk, Poznan och Warszawa. Sandra, vi måst va riktigt vilda. Kanske lite förnuftiga också. Ska bli intressant att se var jag befinner mig de första dygnen år 2010.

Imorgon blir det det traditionella pepparkaksbaket hos mommo och moffa.

Jag kan ge ett tips. Om du inte har något att läsa så rekommenderar jag Anne på Grönkulla serien. Jag skulle behöva läsa igenom den en gång till. Det var längesedan sist.

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2009-12-07 15:26:00

Jepp, jag röstar. huu så spännande.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela