"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

En dag jag kände mig vacker.

Publicerad 2009-02-12 21:28:41 i Allmänt,

Idag har det varit Penkkis. Roligare än förra året. Men så mycket sorgligare. Men ändå bra för nu känns det på något vis som en nystart. Jag är inte full längre. (Jossan fattar, bra sagt kom jag på nu i efterhand).  Imorgon blir det Äldstes dag i Skatila. Wow.


Jag hade en så fin känsla idag. Jag satt i Elins rum och såg på tre själar som jag beundrar. de var så fina då de for omkring och irrade lite. Och jag kände mig riktigt glad. Och dom var riktigt snygga. Jag tycker om att iakttaga människor. Det kändes inte som i en film. Bättre.
Ett tackkort till tårtan =)

     Pappa fråga idag om jag gått in i en ny fas i mitt liv. Han tyckt jag så ut som en punkare.

Kommentarer

Postat av: jossan

Publicerad 2009-03-19 21:44:34

Tänk att det här är ditt perspektiv på saker jag får läsa nu. Va fint. Punkare kan han va själv, papp diin. Jag gillar dig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela