"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

Hurtig ska man vá...

Publicerad 2009-02-25 20:28:42 i Allmänt,

Det heter väl sportlov för att man ska vara sportig kanske. Jag har lyckats väldigt bra. I måndags var jag till bottniahallen och sprang. I gymmet var det tre afrikaner.  Igår var jag och Emelie riktigt hurtiga och tog bussen cirka klockan nio till simhallen. Jag hade linser. alltid blir jag rädd att de ska smälta. Kan de göra det?
efter väldigt många om och men så valde vi att gå och äta på Chili och Lime. Wuuhuu. De var riktigt många kineser/japaner där.
Bibliotek tycker jag om. Skaffade just ett kort till Vasa stadsbibliotek. Wau. Där skulle jag kunna spendera många dagar. Dit ska jag fara då jag ska läsa till studenten om tiotals år.

Just nu är jag i Kajaana. Vad ryskt det var här. Flera saker står på ryska. Yeah, I like russian people.  Tänk att detta är i Finland. Nu fattar man hur viktigt finska är. Svenska kan ju typ ingen här. Jag ska nog lära mig finska i sommar.

Jag brukar skämmas för gamla blogginlägg jag skrivit. Alltså inte riktigt jätteskämmas men lite. Jag uttrycker mig så konstigt ibland.

Okej, segla lugnt allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela