"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

Jaha. (I´m freezing my heck off)

Publicerad 2009-02-15 10:14:11 i Allmänt,

Äldstes dag. Jaha.
Det var som på konvent.
Men jag skrattade nog lite mer,
och Elin och Fia dök upp. Och det känns som
att vi lämnade spår efter oss.

Igår var jag, Frida, Jonas och mamma på loppis. På riktigt många. Men vi hittade inte det vi sökte. Jag förstår inte riktigt att vi är en sådan familj som far och åker slalom på sportlovet. detta år. Men slalom tycker jag inte så mycket om. Det är ju livsfarligt. Senast jag åkte slalom tänkte jag att om jag överlever den här dagen så ska jag aldrig mer åka slalom.

Tack elin för igår. Jag skratta och grät.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela