"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

(Till dig Christina)

Publicerad 2009-02-09 16:37:56 i Allmänt,

Jaha.
Penkkis på torsdag. Jag är nyfiken på vad våra abiturienter lyckats skrapa ihop för plågor i år.  På fredag ska jag på äldstes dag i Skatila. Wuuuuhuu, the place to be liksom. jag fattar inte att jag betalat tjugo pengar för det. Fast jag måste erkänna att jag är riktigt förväntansfull. Som jag ofta brukar vara. Men verkligheten tillmötesgår inte mina förväntningar så ofta när det gäller sådana här saker.
jag har varit på Bio, Australia. Heffa leffa. Fia var mitt sällskap och vi hade en riktigt bra plats.(Fast vi va typ 8 stycken där så nog skulle vi ju ha fått välja.) Jag satt och diskuterade filmen idag.  jag rekomenderar nog att du ska se den om du tycker om att fara på biograf.

Jåå, hördu jag blev riktigt stolt över mig själv idag. Min religionslärare tyckte att mitt essesvar på "Är bibelns syn på homosexualitet tillämpbar i dagens Finland?" var riktigt bra. Mycket avancerat resonemang. Åhå. Jag blev så rörd. Jag är inte bra på att ta emot beröm. Jag är inte heller bra på att ge beröm.

Jag tycker om mina modersmållektioner. Då vi får sluta tidigare eller då rätt sällskap infinner sig.  Mhm.



Nämen si vem som kom hit.

Kommentarer

Postat av: Cino

Publicerad 2009-02-09 16:57:36

tack Malin!

Postat av: elin

Publicerad 2009-02-09 19:22:01

ja förstår att de e mej du menar att e de rätta sällskapet på modde ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela