"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

Alla andra

Publicerad 2009-01-15 14:35:09 i Allmänt,

Jag har skadat mig. Min fot är blå och uppsvälld. Fast det är inget stort problem. Det är skrattretande litet när man tänker på vad som händer i världen.
Idag var tydligen alla  ABIn nånstans. på teater tror jag. Det var annorlunda. Det visade hur det kommer att vara sen när de har flygit iväg. Jag hade ett ganska djupt samtal idag. Jag blir störd på mig själv då jag inte kan uttrycka mina tankar på ett förståeligt sätt. Jag har nog ingen retorik. Men det tänker jag skaffa mig. Bara så du vet. 
Jag har kommit fram till något. Jag blir fantastiskt glad över små saker. Som ingen annan kanske blir. Som betyder så mycket för mig att jag vill spricka av glädje. Jag blir väldigt upprörd och ledsen av andra saker som man andra inte tycker är viktigt. Struntsaker. Sån är jag.

Just nu ler jag stort. Jag är fylld med hopp.
Father we will lead them home.



"Innan frihet kan lysa upp världen,
måste världen upplysas om vad frihet är"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela