"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

Rätta ögonblicket

Publicerad 2009-01-25 20:11:34 i Allmänt,

Wow, vilken helg! Riktigt upplyftande för mig. Behövde det vekligen. Tackar.
Jag har sprungit över korsholmsesplanaden med en tom pajform i nattens timma.
Jag har sett väldigt många mustamajor.
Jag fick lyssna på Anna-Lena Laurén som också signerade min bok.
Jag spelade memory med min snart fyraåriga kusin. (Han överraskade mig och jag tror jag lärde honom ett nytt ord: smart)
Jag fick göra en "äkta fyllkaka" till min moffas 64-årsdag.
I trefaldighetskyrkan fick jag vila min själ.
Jag lärde mig ett nytt kortspel och jag vann! Victoire!
Jag kände mig som om jag var i USA när jag satt på ett Subway.
Jag smakade på espresso...
Jag köpte en slickepott som inte var så snygg.
Jag fick känna att jag var älskad.
 
           och jag har ätit mig mätt på känslor och upplevelser.

                                                    för denna stunden.
                                     .

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela