"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

En konstig paus

Publicerad 2009-07-28 12:27:13 i Allmänt,

Denna vecka planerad. Nästa vecka helt planerad. Nästnästa vecka skola. Sommarlovet blev som en paus. En slitsam, chillig och känslosam paus. Jag tror att jag börjar vara vuxen nu. som helt på riktigt. Å de e bra.
Min bror och jag for till stan igår och åt på lans cuisine. Vi mötte människor och gick till Citymarket för att köpa oss godis. Målet med dagen var Harry Potter. Den va helt bra men lite långtråkig. Efteråt var det Idas som gällde. Skönt att kunna känna sig hemma hos nån annan.
Idag har det varit våfflor med köttbullar och tjinuskisås. Imorgon kommer Elin hem.
                                                                                                                                                                                                                          
3 år gör skillnad. Även i det inre. Vilken tur. Tänk.

Kommentarer

Postat av: Jag

Publicerad 2009-09-30 20:44:35

Alltså seriöst. Vad håller mitt hår på med?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela