"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

Har du sett så vackert regnet faller

Publicerad 2009-07-09 18:35:46 i Allmänt,

Att jobba på grillen är väldigt internationellt. Man får prata engelska och finska och närpesdialekt :)
Jag har bestämt att nästa sommar ska jag inte jobba. Helst. "Å vilka pengar hadd du tänkt lev av då?"
Jag struntar i pengar. Det är inte min grej.  Inte tror jag Jesus hade så mycket pengar. 

Utterö imorgon. Wohoo, det kommer att bli så fint. Låt solen skina på våra fräkniga pannor.


Jag är 18 år nu.Bara för att glädja dig.

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2009-07-17 15:22:52

amen syster! det är så sant. inte behöver man pengar inte.

Postat av: cinsoo!!

Publicerad 2009-07-21 10:13:56

Malin du betyder!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela