"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

Leva

Publicerad 2009-07-23 17:42:05 i Allmänt,

Jag läste en artikel här om dagen om Ingvar Oldsberg (tror jag att han heter) Han har varit programledare för "på spåret".
Man frågade honom vilken tid som har varit den bästa i hans liv. Han svarade: "Min bästa tid är alltid just nu"
En stor lampa tändes ovanför mitt huvud. Jaa, så är det ju kanske. Jag tänker ofta den bästa tiden är nu. Det är ju nu, just idag som man kan förändra saker.

Alltså min chef är så otroligt rolig ibland.  Hela han. Tur att han inte är en tråkig liten plutt. Jag sku riktigt vila lägga upp en bild på honom när han är i sitt esse. Men jag har ingen och även om jag skulle ha en skulle jag nog inte våga. Tänk att jag är där hela sommaren. Men snart är det scoutläger och jag ser verkligen fram emot att komma bort från Österbotten och leva vildmarksliv.

Den här sommaren är annorlunda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela