"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

G´day mate.

Publicerad 2009-06-08 22:05:50 i Allmänt,

Hej.
Hur har du de nuförtiden?
Jag känner mig smått isolerad på grillen.
En cool kille sa att jag skulle äta upp kvittot när jag frågade om han ville ha det.
Jag tuggade och svalde. Nä, ja skämta bara. Men jag föreställde mig hur modigt det skulle vara.
Imorgon ska mina arbetskamrater skriva alkoholpasset. Men chefen sa att det behöver inte jag göra om jag inte mot förmodan vill. Schysst mään.

Jag förstår nästan inte att så många ska resa bort i höst/sommar. Sorgligt i hela mitt hjärta. Flyger iväg som de vackraste fjärilarna. Men jag är nog lite stolt.

Kommentarer

Postat av: jessi ö

Publicerad 2009-06-09 18:53:27

hu ji e ve grillin nutå? fö no ji tö vell tär?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela