"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

Idag såg jag mig själv.

Publicerad 2009-03-16 19:17:22 i Allmänt,

Vi hade ANTI-mode dag i Korsholm Gymnasium. Jag tror jag har hittat mig själv. Jag skall bli riktigt radikal i min klädstil. Alltså människors klädsel var faktiskt så där fula att man tänkte det. Underbart! Varje vecka tycker jag.

Halv åtta hos mig. Ahaha. Jag har hittat ett nytt favoritpogram. Först dissade jag det helt men efter jag sett ett pogram en kväll så kom jag fram till att detta var ett pogram kallat duga.
Kanske mina två syskon skulle kunna vara med där. De gjorde en chokladgeggaröra.




Fett

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela