"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

Jag är en av dem.

Publicerad 2009-03-23 18:55:49 i Allmänt,

Jag är en av dem som är född 1991. Vilken samhörighet. Jag tänker på mig, Gustav, Jonathan och Jossan. Det känns som om vi alla är från olika tider. Men så fann vi varandra. En iskall natt. Och om jag skulle ha fotot som togs skulle jag rama in det och spika fast det på min vägg. De e selvä peli!

Jag har funderat lite om jag någon gång kommer att bli en riktig ryss. Flyttar till Novgorod och gifter mig med min ryska och snygga man Nikolaj och får sex barn. Till morgonmål äter jag kornbröd med leversås och jag stör mig på min ryske svärfar som samlar på skrot och skräp. Jag måste också lukta som en ryss. men det anser jag inte vara svårt. När jag bjuder mina vänner till mitt ryska hus blir jag djupt sårad om de inte genast vill sova över hos mig.




Hoppas vi ses igen...

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-24 12:29:25

:)

Postat av: Josefine

Publicerad 2009-04-06 20:56:25

Wow Nittiettorna! Det var speciellt och fint. Vi borde starta en revolution, eller åtminstone en liten parad på 1 maj! (Du är så rolig! haha!) Du har nog goda förutsättning för att bli en riktig ryss tror jag. Heja heja. Men du måste jobba på lukten. Fast den kanske kommer av sig själv när du flyttar dit. I övermorgon kanske jag luktar så! tänk det skulle nog vara en ära.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela