"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

Lead me upon the roof

Publicerad 2009-03-15 10:49:29 i Allmänt,


Fredagen var jag boss i köket i Sion. Emelie hjälpte till. Tack! Vi lyckades nog tyckte jag. Och jag fick stå och prata med min barndomskamrat på torget mitt i natten. Sånt är roligt. Men kallt. Vet du, att Vasa stad blir helt annorlunda på natten. Den känns ensam men inte farlig.

Jag konstaterade igår att jag är rik. Ovanligt rik.
Jag är rik av glädje och hopp.
Jag är rik av alla vackra träd och stjärnor.
Och det som är bra är att jag bara blir rikare även fast det inte känns så ibland.


Kommentarer

Postat av: cino

Publicerad 2009-03-15 16:15:27

söta syskonen Rönn!!

Postat av: cino

Publicerad 2009-03-15 16:18:54

söta syskonen Rönn!!

Postat av: cino

Publicerad 2009-03-15 16:21:08

söta syskonen Rönn!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela