"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

To make it count

Publicerad 2009-03-07 19:29:47 i Allmänt,

Bibliotek. Filmbutiker.
Såna platser trivs jag på. Oerhört. Det är intressant att upptäcka mer om sig själv.
Jag bytte drygt 20 silvermynt mot 5 filmer idag. Ooo så jag har gråtit. Mina ögon var helt röda och svullna och då jag betraktade mig själv i spegeln när jag grät som mest tänkte jag: Fy, vilken bra skådespelare jag skulle bli.
Jag grät så det var svårt att sluta efteråt. Titanic.

Igår spenderade jag kvällen hos 18-åringen. Och ett tag när vi satt runt bordet alla fem och allas ögon gnistrade gick jag in i min lilla bubbla och tänkte om vi kommer att sitta så här om femtio år. Det sku vara nånting. Var vi än är då tänker jag samla ihop oss. Och Christina ska lura oss alla att se ut genom fönstret på älgen.

Kommentarer

Postat av: Pia N

Publicerad 2009-03-11 19:11:32

Man böri ju no gråt varenda gang baket titanic! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela