"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

Dånnt wallk

Publicerad 2009-03-28 15:47:29 i Allmänt,

Jag lever i en konstig tid. Jag är inne i en annorlunda period i mitt liv. Jag blir ofta störd på mig själv. Och ibland tänker jag att om alla vore som jag skulle världen vara mycket bättre.
Jag såg på MTV idag och jag blev uppriktigt äcklad.
Fy vad TV är dåligt. Alla meningslösa program. Jag tror jag är bra när jag kan protestera såhär.

Ikväll är det earth hour.  Tack för det fast det inte skulle fungera. Tack ialla fall. Nu ska jag på tant o gubbkalas.





Christina, tack för igår. Fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela