"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

ai niidö löörn audu sit laak a leidi

Publicerad 2009-11-24 15:47:12 i Allmänt,

Nå hej hej.
Igår var den dåligaste dagen på länge
Dessa fyra resterande skolveckor ser jag stort fram emot. Vår julfest. Den kommer att bli riktigt bra. Jag tror jag ska försöka engagera mig lite. Sen blir det arma skönt med jullov. Jå, ja ska faktiskt spendera en del av det i Polen. Bokat och klart in i minsta detalj. Nä, men i alla fall bokat. Jag vet inte alls vad man ska förvänta sig. Men det kommer att bli spännande. Vi är lite rädda att vi ska börja skratta åt dom.

Om exakt en vecka kommer guyaneserna hem. Tre månader bara hux flux. Men nog var det en annan tid då jag såg dem senast. Så in i mitt hjärta skönt att de kommer hem.
 
Imorgon bitti ska jag fara till simhallen tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela