"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

Efter studenten

Publicerad 2009-11-12 19:08:06 i Allmänt,

Efter studenten ska jag bo på random platser.
jag ska bli lite hippie.
jag ska besöka ett kloster. Om man får bo där nån vecka så passar det mig utmärkt.
Jag ska gå ut i skogen och leka Ronja Rövardotter.
Jag ska slopa alla E-ämnen så länge jag kan.
Jag ska spela in en film om mig själv.
Jag ska raka mig flint.




Idag har jag upptäckt att jag fått bättre självdisciplin.

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2009-11-14 17:12:02

det låter spännande :) . Exempel på platser: Petsmo, Vilppula, Nordnorge, Ural, och Koskö centrum

Postat av: Fia

Publicerad 2009-11-21 17:32:16

vilka fina ideer. speciellt e-amnena. i usa far man nog i sig mer an dubbelt an pa andra stallen i varlden. men jag dissar faktiskt fargade frukostflingor. jag vill garna se pa din film. jag fick en film fran tva vildingar i jyvaskyla, borde publiceras.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela