"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

The light is pointing straight on me

Publicerad 2009-10-02 14:00:33 i Allmänt,

Jag är trött på utseendet av min blogg. Hur ska man göra för att designa den som man vill? Alla färdiga inställningar kommer inte överens med mig. Känns inte som jag.

En tanke slog mig härom dan. Detta är kanske sista månaderna jag bor hemma. Som hemma på riktigt. Livet är spännande. Och mer spännande blir det. Varje dag. Vad intressant att se var jag befinner mig om ett år. Kanske här. Kanske inte.
Jag börjar på riktigt ha lite abstinens efter er. Speciellt Fia, Ida och Emelie. Det går som int att träffa er. Och jag har drömt om er så många gånger. Alltså typ varannan natt. Ingen överdrift. Men ni är alltid så ledsna i mina drömmar. Och ibland är ni misshandlade. Int så roligt. Men tur att det inte är så på riktigt. Jag tror ni behövs starkt där ni är.

Kommentarer

Postat av: Iddoboy

Publicerad 2009-10-03 18:08:45

BOrj drom att vi e glada, for he e vi ju. Jatte. Mer an nagansin om jag pratar om mig sjalv. O foresten sa kommer vi hem ganska snart. Da ska vi ha manga fina kvallar tillsammans. <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela