"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

I wanna wake up kicking and screaming

Publicerad 2009-10-24 16:46:06 i Allmänt,

Gårdagen säger jag bara.
Vilken stressdag. Jag är inte en person som tar stress för saker så lätt. Men igår. Det var ganska jobbigt. Fast endast i skolan. Jag tror jag blev lugn igen då vi satt på Subway. Orsaken till att jag var så stressad vet jag inte riktigt. Kanske för att jag ställde så höga krav på mig själv. Att vara på många ställen samtidigt.
Sion igår var roligt. Vi förväntade oss ca 70 personer men det kom 200. En liten miss. Det var tydligen ingen ungdomssamling. Men allt gick som smort. Chokladmuffinsarna räckte åt alla.

Jag, Edit och Ronja har planerat en mörkerspårning. Vi kommer just hem från skogen efter att ha satt ut den.  Ska bli riktigt spännande. Jag kan säga att jag och Jonas ska vara indianer.

Denna lördag kväll skall jag spendera hemma. Jag ska läsa på finska prov och göra precis det som jag känner för. Som att titta på En ö i havet.

Igår när jag satt på vessa i skolan så hörde jag någon som visslade på reklamsången: "Nu är det slut på veckan, det är dags för fredagsmys" Det tyckte jag var fint och lite fridfullt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela