"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

Tjena

Publicerad 2009-10-06 15:05:11 i Allmänt,

Jag blir alltid så in i böcker jag läser. Dock inte alla. Anne på grönkulla, Harry Potter och Twilight har denna förmåga att binda fast mig i boken. Senast Twilight som påverkar mitt liv så mycket att jag måste yttra ett par ord om den här. Ibland är jag till och med så djupt fokuserad att jag tror jag är med på riktigt. Vilket Flow.

Helgen var som en antites. Jag var vild och modig och förskräckligt lat. Endast jag och min bror var hemma. Och vi lagade våfflor.


Min våffla såg så oemotståndligt smaskig ut att jag var tvungen att föreviga visuellt. Blåbär och kinuskisås is the place to be.

Jonas överdrev inte alls vad gäller grädde. Spruta srutgrädde i minst fem sekunder




Jag går en filosofikurs denna period. Och Hasse är nästan höjdpunkten på hela tisdagen.
"Kan ni förstå att det fanns en tid utan GSMtelefoner, datorer, internet, grundskola, och man gick i skola på lördagar? Those were the days. - Men allt va sämre"

Och jag säger bara att jag är stolt att jag inte kan ett dugg om bilar, förutom att jag kan köra en helt skapligt.

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2009-10-06 20:36:18

du måst sätta ut mer hasse-citat! vill höra..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela