"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

Une fete que je n´oublierai jamais

Publicerad 2009-10-25 13:12:27 i Allmänt,

Idag vaknade jag halv tolv. Jag blev informerad om att klockan skulle dras en timme bakåt så då kändes det lite bättre. Hittills idag har jag åstadkommit en franskauppsats och... ja det var väl det. Jag skrev om överraskningsfesten för mina kära vänner som vi hade en varm augustikväll.

Ja och så har jag hunnit avnjuta teét jag fick från Fia. Det var smaskens. Kan nog säga att det var bland det godaste teét jag druckit. Jag kunde ju inte slänga bort tepåsen. Den kan jag använda många gånger om.
Fia - broschyrerna du sände  inspirerade mig. Kanske jag hamnar på YWAM nånstans i världen. För ut i världen ska jag. även om det bara är Sodankylä.

Denna kommande vecka blir intressant. Ja, det är sanningen. Jag skall till och med på en julfest. Till Närpes. Helt crazy. Men spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela