"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

uppmuntra varandra

Publicerad 2010-04-11 17:45:46 i Allmänt,

Denna dag är en dag av många. Men ändå inte.
Vi var ett gäng scouter som stack iväg till vasaesplanaden 3  för att gå på en patrull-ledarutbildning. PLUP(P). Alla deltagare kändes lika gamla som mina egna scouter, men jag lärde mig nya saker och fick minnet lite uppfriskat samt flera skratt.

Jag ska säga dig att du skall inte baka någonting med färsk ananas. Smaken blir besk. Tag burkananas. Jag lovar dig. Jag bakade en paj idag med just färsk ananas. Och jag fick baka en ny.

Jag har sökt till skolor.

Jag ser fram emot att få börja jobba den tredje maj. Faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela