"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

En smak av Finland

Publicerad 2010-08-13 13:46:01 i Allmänt,

Igår gjorde jag något som jag tänkt göra sen jag kom hit. Jag for ut och sprang. Eftersom jag inte har gjort de på kanske ett halv år så tänkt jag att det kanske inte sku gå så bra, men hör och häpna; det var den bästa joggingturen i mitt liv tror jag. Riktigt skönt att få gör nånting som man blir rikti svettig av. Måste göras om någon dag. Måste försöka få några fler med mig också.

I onsdags åkte jag och Kelly in till Paris. Ojoj, paris är nog så vackert och mysigt. Jag trivs så bra. Jag sku definitivt kunna tänka mig att bo inne i Paris och jobba på ett litet, mysigt café. Kommer ju tycka att Vasa är jättefult och ointressant när jag kommer hem. (Nä, int egentligen)

En natt drömde jag annars att jag flyttade till en annan lägenhet där det fanns tre ugnar. Och jag blev så otroligt glad. Vad kan detta månne betyda. Jo, jag vet, jag saknar en ugn. Kommer att baka så mycket då jag kommer hem.

Idag fick jag ett brev. TACK Emelie! Hon hade också skickat med två fazer chokladstänger. Det smakade finfint <3

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-08-16 13:46:46

Va bra att de kom fram! och de gick tom snabbt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela