"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

I´ve been looking for a sojasås.

Publicerad 2010-08-04 13:40:30 i Allmänt,

En stund sedan. Min familj har varit här i sex dagar vilket var helt super. Skönt att få träffa dem alla. Nu är det bara lite mer än tre veckor kvar tills jag kommer hem. Vilket jag längtar mycket efter. Tiden här går ändå snabbt på något vis. Jobbet går bra. Ibland skrattar jag hårt. Människor kan vara så  random här tycker jag.

Nu ska jag berätta något coolt. Jag har åkt i Big Thunder mountain OCH Indiana Jones attraktion. Jag trodde aldrig jag skulle våga. För jag är en sån som inte vågar sitta högst upp i piratskeppet på Wasalandia. Och nu bara: Jaa men he kan ju int va så falit. Men jag har ännu två vilda saker kvar: Space Mountain och Tower of terror. Huvadå. Men jag ska ta mod till mej. Måst ju passa på nu eftersom jag slipper in gratis närsomhelst. Det är för övrigt kakidyrt inträde. 118 euro för två dagar. Åså är man en familj på fem. 500 euro då bara.

Idag har jag och Tove fått en ny rumskamrat. Kelly från Belgien. Intressant.
Imorgon är jag ledig. jag måste tvätta. wohooshubadadupaappapaa!!


Familj framför eiffeltorn.


Mina käraste käraste <3

Annars namnet på rubriken är en sång som Tove kommit på. den kommer att bli en hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela