"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

mamaaaaaaa, uuuuuuuuuuu

Publicerad 2010-02-05 17:58:05 i Allmänt,

Fredagar i skolan är ganska onödiga. Idag til exempel har jag haft 20 minuter lektion som egentligen inte var en riktig lektion. Men idag var jag på min sista samling nånsin i KG. Skönt att jag är ledig nästa fredag. Jag skriver nämligen inte textkompetens. Men vad händer nu i mitt liv nuförtiden? Nå, i tisdags for jag på utfärd till Åbo. Orsaken var att jag hade blivit kallad på jobbintervju för Disneyland, Paris. Mitt i natten gick jag genom Kvevlax city för att kliva på bussen. Vi intervjuades två och två, mest på engelska och sedan en del franska och så vill hon att jag skulle säga lite på tyska också. Men ingen ryska, nä nä. Intervjun gick helt okej och jag får väl besked om två veckor. Ganska vilt om jag sku få jobbet, men helt klart en ypperlig upplevelse. Jag trivdes stort i Åbo och att vara med mig själv. Jaa, jag trivs så fruktansvärt bra att umgås med mig själv.



                                            Jag tror att vi kommer vara lite snyggare i år.

Kommentarer

Postat av: santto

Publicerad 2010-02-13 20:13:12

Ojojoj MALIN, Frankrike är villt. Spännande.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela