"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

Hello there ladies and gentlemen

Publicerad 2010-01-20 13:43:08 i Allmänt,

Igår åt jag en grillad korv. Hur snuskigt är nu inte korv egentligen?

Idag har varit en ganska lång skoldag. Hela 6 lektioner, det är ganska mycket när man vant sig med att leva ABI-liv. Jag fattar inte att jag går i denna skola. Som att jag inte gör så mycket.

Igår hade vi scoutledarmöte. Jag försöka nog få ett guru-märke. För det finns ett sånt.

Idag släpps Nordman nya skiva "Korsväg". På fredag är det realeasefest i Stockholm. Synd, jag kunde inte deltaga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela